Konu
Hepsi 250GB Disk ve 4 GB Ram
21-05-2007, 22:09:57
#31
ves-bilisim
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
salı günü Netinternet'e gelebilirsen ahmet sunucunu canlı olarak görme şansın olabilir
Osman ben anlamadım sunucunun denizlide ne işi var sitanbula nixconda olması gerekmiyormu