Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
salı günü Netinternet'e gelebilirsen ahmet sunucunu canlı olarak görme şansın olabilir
Osman ben anlamadım sunucunun denizlide ne işi var sitanbula nixconda olması gerekmiyormu