• 20-05-2007, 18:39:38
    #19
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkmayın arkadaşlar artık gelemez.

    Bu arada Dualcore3.4 Kalmadı bilginize..
    Niye gelemem :S ?
  • 20-05-2007, 18:49:33
    #20
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salı günü Netinternet'e gelebilirsen ahmet sunucunu canlı olarak görme şansın olabilir
    Pazartesi ödeme yapmaya gelicem bizzat sunucumu gormeden gitmem yatıya kalırım bak
  • 20-05-2007, 20:31:32
    #21
    Doktor un makinesinden bir tanede ben alacağım osman param yok ama.
    Saygılar
  • 21-05-2007, 17:21:52
    #22
    * Core2Duo E6600
    * 4GB DDRII 667
    * 250 GB HDD 16MB
    * Unmetered Bandwidth
    * Port Hızı: 100mbps
    * Taban Bağlantı: 10mbps
    * Trafik İzleme (MRTG)
    * Kurulum ücreti: 35 YTL
    * Aylık Ücret: 330 YTL

    aldık bakalım şunu nasıl olacak
  • 21-05-2007, 17:48:20
    #23
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktor un makinesinden bir tanede ben alacağım osman param yok ama.
    Saygılar

    osman senin sunucular artık "doktorun makinesi" diye geçiyor sayemde satıyorsun haberin yok
  • 21-05-2007, 18:32:37
    #24
    Kurumsal PLUS
    Doktorun makinadan son 2 tane kaldı alan herkese hayırlı olsun
  • 21-05-2007, 18:33:43
    #25
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman senin sunucular artık "doktorun makinesi" diye geçiyor sayemde satıyorsun haberin yok
    Artık siteyede ürün kodu yerine doktorun makinesi diye yazar .. Doktor artık başlıbaşına bir style marka .. ben olsam tescil ettirirdim isimi
  • 21-05-2007, 20:14:46
    #26
    osman dan vergi alsam olmazmı ? ismimi kullanıp satışların cıvkını çıkardı adam benm markamla peynir ekmek gibi sunucu satıyor
  • 21-05-2007, 20:42:23
    #27
    Kurumsal PLUS
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman dan vergi alsam olmazmı ? ismimi kullanıp satışların cıvkını çıkardı adam benm markamla peynir ekmek gibi sunucu satıyor
    Kalmadı zaten E6600 merak etme