Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
osman dan vergi alsam olmazmı ? ismimi kullanıp satışların cıvkını çıkardı adam benm markamla peynir ekmek gibi sunucu satıyor
Kalmadı zaten E6600 merak etme