Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hepsi 250GB Disk ve 4 GB Ram
40
●2.837
- 21-05-2007, 20:54:44Hangilerinden kaldı. Sitenizdeki son 4 makinadan birini almayı düşünüyoruz bi kaç gün içinde. Saygılarımla.
- 21-05-2007, 22:09:57Eposta Aktivasyonu GerekmekteOsman ben anlamadım sunucunun denizlide ne işi var sitanbula nixconda olması gerekmiyormuNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2007, 22:15:31olmadı co-location yapacaz. Yenileri gelir ya sizde sunucu bitmez.Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2007, 22:21:05Ben sunucumu görmeden yollamam önce görüyoruz sonra yerine yolluyoruzves-bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2007, 00:16:22Ulus dan Netinternet'e - Ulus dan Netinternet'e - Ulus dan Netinternet'e
sonunda yol parasından aktifbilişim batar
toplamda 5 sunucu stok kaldı böylece haftayı bitirecez arkadaşlar düşünenler fazla zamanınız olmayabilir bir sonraki pazartesiyi bekleyebilirsiniz...
