• 20-05-2007, 03:07:19
    #10
    Kurumsal PLUS
    hahah pazartesi Netinternet'e gelecek çekerim sizin için salı yada pazartesi..
  • 20-05-2007, 03:41:22
    #11
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahah pazartesi Netinternet'e gelecek çekerim sizin için salı yada pazartesi..
    Bende bi tane 3700 resmi istiyorum
  • 20-05-2007, 03:43:24
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    osman abi bende senin resmini istiyorum sakın yanlış anlaşılmasın meraktan
  • 20-05-2007, 05:54:26
    #13
    uaua ben gidicem netinternet'e pazartesi hepinizin alacağı sunucuyu elliycem için tükürcem :Z kabloları araklıcam tek güzel benim server alcak. sizin güç kaynaklarını alıcam dandik takıcam. kabloları dandiklerden takıcam :d yaşasın kötülük.
  • 20-05-2007, 11:55:52
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uaua ben gidicem netinternet'e pazartesi hepinizin alacağı sunucuyu elliycem için tükürcem :Z kabloları araklıcam tek güzel benim server alcak. sizin güç kaynaklarını alıcam dandik takıcam. kabloları dandiklerden takıcam :d yaşasın kötülük.

    ramlerimize dokunma
  • 20-05-2007, 12:51:09
    #15
    Kurumsal PLUS
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uaua ben gidicem netinternet'e pazartesi hepinizin alacağı sunucuyu elliycem için tükürcem :Z kabloları araklıcam tek güzel benim server alcak. sizin güç kaynaklarını alıcam dandik takıcam. kabloları dandiklerden takıcam :d yaşasın kötülük.

    Korkmayın arkadaşlar artık gelemez.

    Bu arada Dualcore3.4 Kalmadı bilginize..
  • 20-05-2007, 14:57:54
    #16
    Osman AntiDr sistemi kurmus Netinternet'e Bişey olmaz demeyin Dr.Wave'nin girmeyeceği mekan server vs.. yoktur..Gene girer o oraya.
    Dual Core 3.4 ler bitmiş hayırlı olsun arada bizim sunucuda gitmesin gözkulak ol
  • 20-05-2007, 16:21:48
    #17
    Kurumsal PLUS
    salı günü Netinternet'e gelebilirsen ahmet sunucunu canlı olarak görme şansın olabilir
  • 20-05-2007, 17:53:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar Peynir Ekmek Gibi Sunucu Satiyor Helal Olsun Gerçi Peynir Ucuz Degidel De Ekmek Daha Uygun Olur