uaua ben gidicem netinternet'e pazartesi hepinizin alacağı sunucuyu elliycem için tükürcem

:Z kabloları araklıcam tek güzel benim server alcak. sizin güç kaynaklarını alıcam dandik takıcam. kabloları dandiklerden takıcam

:d yaşasın kötülük.
Korkmayın arkadaşlar artık gelemez.
Bu arada Dualcore3.4 Kalmadı bilginize..