Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uaua ben gidicem netinternet'e pazartesi hepinizin alacağı sunucuyu elliycem için tükürcem :Z kabloları araklıcam tek güzel benim server alcak. sizin güç kaynaklarını alıcam dandik takıcam. kabloları dandiklerden takıcam :d yaşasın kötülük.

Korkmayın arkadaşlar artık gelemez.

Bu arada Dualcore3.4 Kalmadı bilginize..