Tellcom yeni kurulmuş ve piyasada şikayetleri dolu, alt yapısı henüz oturmamış. Elbet iyi olacaktır, hatta iyi olmasına en çok sevinenlerden biride ben olurum bizi ttnet ten kurtardığı için ama henüz erken
Görüşlerinize saygı duyarım ama düşüncelerinizin büyük bir çoğunluğu yanlış diyebilirim.Günün birinde verimerkezinde tellcom kullanırsanız
tamamen dediklerimi anlayacaksınız.
Neyse hayırlı satışlar.