• 15-09-2009, 12:50:13
    #10
    {Üstat} adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tellcom yeni kurulmuş ve piyasada şikayetleri dolu, alt yapısı henüz oturmamış. Elbet iyi olacaktır, hatta iyi olmasına en çok sevinenlerden biride ben olurum bizi ttnet ten kurtardığı için ama henüz erken
    Görüşlerinize saygı duyarım ama düşüncelerinizin büyük bir çoğunluğu yanlış diyebilirim.Günün birinde verimerkezinde tellcom kullanırsanız tamamen dediklerimi anlayacaksınız.

    Neyse hayırlı satışlar.
  • 15-09-2009, 12:51:46
    #11
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüşlerinize saygı duyarım ama düşüncelerinizin büyük bir çoğunluğu yanlış diyebilirim.Günün birinde verimerkezinde tellcom kullanırsanız tamamen dediklerimi anlayacaksınız.

    Neyse hayırlı satışlar.
    teşekkür ederim. zaman diyelim ozaman