Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüşlerinize saygı duyarım ama düşüncelerinizin büyük bir çoğunluğu yanlış diyebilirim.Günün birinde verimerkezinde tellcom kullanırsanız tamamen dediklerimi anlayacaksınız.

Neyse hayırlı satışlar.
teşekkür ederim. zaman diyelim ozaman