• 07-09-2009, 14:33:08
    #19
    Üyeliği durduruldu
    rSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine aynı görüşte değilim,eğer ip bloklamayı bahane edecekseniz ya da benzeri şeyleri hetzneri kullanmamanızı öneririm.(Hani müşterileriniz çok ya o bakımdan)
    Gerçekten komiksiniz. IP bloklandığında müşteriler ne oldu diye sorduğunda IP bloklandı diye bahane üretmeyeym yani ? Siz nasıl bir yalan söylemeyi tercih ediyorsunuz acaba ? HDD yandı, Anakart bozuldu vs... diyerekmi avutacaksınız ? Ben tek hetznerle çalışmadım. Hetznerle şuan çalışmam onu savunmam gerektiğini göstermez.

    Gerçekler açık ve net. Hetzner kuulanıyorum. Hizmet güzel. Fakat IP bloklarından o hizmeti kullandırtmıyorlar.
  • 07-09-2009, 14:36:26
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Bazı arkadaşların dediği gibi hetzner kaliteli hizmet veriyor. Hetzner sunucularının buradan ilk satışa sunulduğu gün bazı kişiler tarafından tepki görüyordu yok ip bloklanması vs. kimse sormuyorduki niye bloklandı sebebini biliyormusun diye. Hetzner'in kaliteli hizmet sunduğunu herkes biliyor belki sadece tek eksikleri ip bloklanmaları ve linux hizmet verleri olsa gerek. Bizim müşterilerimizden çoğunun ip bloklanmaları vps makinalarından kaynaklanıyor. Yani bir hetzner'den sunucu alıyorsunuz vps satmak için vps müşteriniz olumsuz şekilde kullanıyor vs. Kendi siteleri için kullanan müşteriler uptime oranının ne kadar yüksek olduğunu çok iyi bilirler.


    SAYGILARIMLA
  • 07-09-2009, 14:47:08
    #21
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten komiksiniz. IP bloklandığında müşteriler ne oldu diye sorduğunda IP bloklandı diye bahane üretmeyeym yani ? Siz nasıl bir yalan söylemeyi tercih ediyorsunuz acaba ? HDD yandı, Anakart bozuldu vs... diyerekmi avutacaksınız ? Ben tek hetznerle çalışmadım. Hetznerle şuan çalışmam onu savunmam gerektiğini göstermez.

    Gerçekler açık ve net. Hetzner kuulanıyorum. Hizmet güzel. Fakat IP bloklarından o hizmeti kullandırtmıyorlar.
    Yalan söyleyeceğime dc değişitiririm müşterilerimi mağdur etmem.Ne kadar seviyorsunuz müşteri mağdur etmeyi Tebrikler siz bu politikayı izlemeye devam edin.
  • 07-09-2009, 14:49:00
    #22
    Üyeliği durduruldu
    rSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan söyleyeceğime dc değişitiririm müşterilerimi mağdur etmem.Ne kadar seviyorsunuz müşteri mağdur etmeyi Tebrikler siz bu politikayı izlemeye devam edin.
    Her mesajda beni güldürmeyi başaran müstesna kişilik

    Ben müşterime mağdur etmem sen dert etme orasını.
  • 07-09-2009, 14:51:22
    #23
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her mesajda beni güldürmeyi başaran müstesna kişilik

    Ben müşterime mağdur etmem sen dert etme orasını.
    Yok hani ip bloklandı felan gibi şeyleri kafanıza takmayın, bunlar bahane değildir anladınız değil mi ? (ip'si bloklandı ne yapıcağım deme,ipniz bloklandı diyeceğine almanya hetzner'den alma diyorum.)
  • 07-09-2009, 21:38:07
    #24
    Üyeliği durduruldu
    peki arkadaşlar ne dersiniz alsam r10 da vps ve resel satma durumum zor olur mu ?
  • 07-09-2009, 21:40:11
    #25
    Misafir
    nefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki arkadaşlar ne dersiniz alsam r10 da vps ve resel satma durumum zor olur mu ?
    senin bileceğin iş

    ama ben tavsiye etmem
  • 07-09-2009, 21:47:25
    #26
    Üyeliği durduruldu
    hangi lokasyonu önerirsiniz peki arkadaşlar vps ler genelde oyun vps i olucak r10 daki arkadaşlara satmayı planlıyorum hangi lokasyoın alsam sizce daha iyi olur
  • 07-09-2009, 21:49:21
    #27
    Üyeliği durduruldu
    nefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki arkadaşlar ne dersiniz alsam r10 da vps ve resel satma durumum zor olur mu ?
    kardeşim reseller satarsan 1 2 gunde konu açarlar buraya bak ben denedim 1 hafta olmadı ip banlandı 2 gundur kapalı sunucu amerikaya taşıyorum 3 gun sonra tekrar taşımak için yorulma git 30 40 fazla ver bi vpsten kazanma sağlam yerden çalış