• 07-09-2009, 14:00:02
    #10
    rSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya hetzner kullanıyorum bu güne ka dar ne ip'im bloklandı ne birşey oldu hiçbir problem yaşamadım.Zaten problem yaşayanlarıda hiç anlamış değilim
    Hala burda olayi anlamadiniz sanirim. Biri veya birileri burda hetznerden satis yapilan sunuculara kasti saldirarak kapattiriyor.Olay bu, isin daha ilginc tarafi burasi ile alakali olmayan kisilerde sikinti dahi olmadi. Al bak buda benim kendi makinamin uptimemi hic bir blok vs yasamadim.

    13:59:48 up 126 days, 11:57, 1 user, load average: 1.65, 1.12, 0.95
  • 07-09-2009, 14:15:29
    #11
    Hetzner kaliteli bir hizmet sunuyor. Ancak göründügü kadar ucuz olmadığı gerçek son arkadaşa katılıyorum burda art niyetli gibi bir duran kötüleme görünüyor.
  • 07-09-2009, 14:18:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    rSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya hetzner kullanıyorum bu güne ka dar ne ip'im bloklandı ne birşey oldu hiçbir problem yaşamadım.Zaten problem yaşayanlarıda hiç anlamış değilim
    Kaç Müşteriniz var o makine üzerinde veya kaç vps kurulu SS atabilirmisiniz acaba ?
  • 07-09-2009, 14:21:25
    #13
    CoreDeluxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala burda olayi anlamadiniz sanirim. Biri veya birileri burda hetznerden satis yapilan sunuculara kasti saldirarak kapattiriyor.Olay bu, isin daha ilginc tarafi burasi ile alakali olmayan kisilerde sikinti dahi olmadi. Al bak buda benim kendi makinamin uptimemi hic bir blok vs yasamadim.
    13:59:48 up 126 days, 11:57, 1 user, load average: 1.65, 1.12, 0.95
    Gökhan bey,
    Peki bu subnet ve ip bloklama konusunda Hetzner ile herhangi bir görüşmeniz oldu mu? Yani her saldırıda bunu yapmak zorundalar mı?
    Hetzner'in hizmeti ucuz demiyorum ama kaliteli. Bloklama olayı olmazsa eminim buradaki bir çok kişinin tercihi Hetzner olurdu.
  • 07-09-2009, 14:22:46
    #14
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç Müşteriniz var o makine üzerinde veya kaç vps kurulu SS atabilirmisiniz acaba ?
    Gerek 1 tane müşterim olsun gerek 1000 tane farkeden bir nokta yok.Hetzneri kullanlardan biri kazım abi(Axsoy) onda da böyle bir problem yok.
  • 07-09-2009, 14:24:30
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hetzner kaliteli bir hizmet sunuyor. Kim inkar ederse etsin bu gerçek, fakat bir diğer gerçekte ip banlamalarıyla bu hizmet kullanılmaz hale getiriyor.

    Hafta sonu ve hafta içi açtığım ticketlara çok hızlı yanıt alıyorum.
    Telefonla aramalarımda gayet iyi yaklaşıyorlar

    IP banlamalarında ise en geç 1.30 saat içinde gerekenleri yapınca bloklar açılıyor.

    Fakat IP Ban olayı gerçekten saçmalık. Belli bir süre verse. Mesela 12 saat içinde saldırı devam ederse VPS bloklanmazsa bende ip bloklarım vs.. gibisinden çok daha iyi olur.
  • 07-09-2009, 14:25:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    rSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek 1 tane müşterim olsun gerek 1000 tane farkeden bir nokta yok.Hetzneri kullanlardan biri kazım abi(Axsoy) onda da böyle bir problem yok.
    Öyle olmuyor işte. 1 Müşteriniz netscan yaptığında saldırı aldığında bu olaylar sizin elinizde olmuyor. Kimden alırsanız alın farketmiyor. Ben direk hetznerden alıyorum. Müşterileriniz artınca aynı görüşte olmanızı temenni ederim
  • 07-09-2009, 14:27:53
    #17
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle olmuyor işte. 1 Müşteriniz netscan yaptığında saldırı aldığında bu olaylar sizin elinizde olmuyor. Kimden alırsanız alın farketmiyor. Ben direk hetznerden alıyorum. Müşterileriniz artınca aynı görüşte olmanızı temenni ederim
    Yine aynı görüşte değilim,eğer ip bloklamayı bahane edecekseniz ya da benzeri şeyleri hetzneri kullanmamanızı öneririm.(Hani müşterileriniz çok ya o bakımdan)
  • 07-09-2009, 14:28:55
    #18
    enforcer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan bey,
    Peki bu subnet ve ip bloklama konusunda Hetzner ile herhangi bir görüşmeniz oldu mu? Yani her saldırıda bunu yapmak zorundalar mı?
    Hetzner'in hizmeti ucuz demiyorum ama kaliteli. Bloklama olayı olmazsa eminim buradaki bir çok kişinin tercihi Hetzner olurdu.
    Kurallarindan taviz vermiyorlar anladigim kadari ile doymus bir firma. Ben 20 makinayi tasidim suana kadar. Gayet sorunsuz calisiyor hepsi ve amerikada olmasina ragmen knight vslerde sikinti olmuyor hem ben rahatim hem musteriler.

    Artik ugrasmam hala saldiridan dolayi bloklanmalar oluyor ve cok sacma salak bir sey bu.