enforcer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gökhan bey,
Peki bu subnet ve ip bloklama konusunda Hetzner ile herhangi bir görüşmeniz oldu mu? Yani her saldırıda bunu yapmak zorundalar mı?
Hetzner'in hizmeti ucuz demiyorum ama kaliteli. Bloklama olayı olmazsa eminim buradaki bir çok kişinin tercihi Hetzner olurdu.
Kurallarindan taviz vermiyorlar anladigim kadari ile doymus bir firma. Ben 20 makinayi tasidim suana kadar. Gayet sorunsuz calisiyor hepsi ve amerikada olmasina ragmen knight vslerde sikinti olmuyor hem ben rahatim hem musteriler.

Artik ugrasmam hala saldiridan dolayi bloklanmalar oluyor ve cok sacma salak bir sey bu.