peki arkadaşlar ne dersiniz alsam r10 da vps ve resel satma durumum zor olur mu ?
kardeşim reseller satarsan 1 2 gunde konu açarlar buraya bak ben denedim 1 hafta olmadı ip banlandı 2 gundur kapalı sunucu amerikaya taşıyorum 3 gun sonra tekrar taşımak için yorulma git 30 40 fazla ver bi vpsten kazanma sağlam yerden çalış