rSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine aynı görüşte değilim,eğer ip bloklamayı bahane edecekseniz ya da benzeri şeyleri hetzneri kullanmamanızı öneririm.(Hani müşterileriniz çok ya o bakımdan)
Gerçekten komiksiniz. IP bloklandığında müşteriler ne oldu diye sorduğunda IP bloklandı diye bahane üretmeyeym yani ? Siz nasıl bir yalan söylemeyi tercih ediyorsunuz acaba ? HDD yandı, Anakart bozuldu vs... diyerekmi avutacaksınız ? Ben tek hetznerle çalışmadım. Hetznerle şuan çalışmam onu savunmam gerektiğini göstermez.

Gerçekler açık ve net. Hetzner kuulanıyorum. Hizmet güzel. Fakat IP bloklarından o hizmeti kullandırtmıyorlar.