Bilgisayarımı Sunucu Yapabilrmiyim? yardım :( - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilgisayarımı Sunucu Yapabilrmiyim? yardım :(
18
●
1.669
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Bilgisayarımı Sunucu Yapabilrmiyim? yardım :(
1
2
3
13-03-2007, 20:09:32
#19
osman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Apache2Triad Net
bu konuda tavsiye edilir
içerisinde apache xmail postgresql mysql php openssl komple ne ararsanız mevcut
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler