selam arkadaşlar,
Arkadaşlar evimde 512 mb sınırsız 24 saat açık internet bağlantısı var ve geçici olarak mesela 1 ay gibi bir süre öbür dairedeki bilgisayarımı sunucu yapmak istiyorum. yani bana 1 ay idare etsin yeterlidir. biliyorum 512 mb hız çok düşük fakat olsun. diğer özellikleri 512 ram P4 2,6 işlemci 500 Gb Harddisk var.
benim öğrenmek istediğim bir kaç soru var yardımcı olursanız minnettar olacağım,
1.Appserv (PHP) kurdum ve ip adresimle internetten pc me erişebiliyorum ama domain adresimden erişmem için Ns1 Ns2 gibi adresler girmem lazım bunu nasıl yaparım?
2. Ns1 Ns2 adresleri nasıl alınıyor veya hangi programla yapılıyor yada No-IP - Dynamic DNS, Static DNS for Your Dynamic IP sitesi veriyormu?
3. kendi bilgisayarımı tam bir sunucu yapmam için hangi programlara ihtiyacım var?
şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
Bilgisayarımı Sunucu Yapabilrmiyim? yardım :(
18
●1.669
- 09-03-2007, 19:36:011024 lük bağlantı ile denendi.
cent os 4.4 ve cpanel platformu üzerinde.
aynı ilçede bulunan servera bağlantı ölü gibi.
ms ler ise 2ms idi
ama bağlantı ölü gibi.
- 09-03-2007, 19:41:542 kişi zor giriyor zaten aynı anda.onu kullancağınıza 4-5 dolara host satan yabancı firmalar mevcut
- 09-03-2007, 19:55:02Eposta Aktivasyonu GerekmekteBende Bir Ara Denemek Öğrenmek İçin Windows Server 2003 Kurdum Plesk Kurdum Ama Bu Dsn Server,Ftp Server vs, Gibi Şeyleri Yapamayınca Sildim Gitti Adsl İlede Çok Zor Boşuna Zaman Harcarsın Yani Kur Et...
ama bağlantı ölü gibi.