selam arkadaşlar,

Arkadaşlar evimde 512 mb sınırsız 24 saat açık internet bağlantısı var ve geçici olarak mesela 1 ay gibi bir süre öbür dairedeki bilgisayarımı sunucu yapmak istiyorum. yani bana 1 ay idare etsin yeterlidir. biliyorum 512 mb hız çok düşük fakat olsun. diğer özellikleri 512 ram P4 2,6 işlemci 500 Gb Harddisk var.
benim öğrenmek istediğim bir kaç soru var yardımcı olursanız minnettar olacağım,

1.Appserv (PHP) kurdum ve ip adresimle internetten pc me erişebiliyorum ama domain adresimden erişmem için Ns1 Ns2 gibi adresler girmem lazım bunu nasıl yaparım?

2. Ns1 Ns2 adresleri nasıl alınıyor veya hangi programla yapılıyor yada No-IP - Dynamic DNS, Static DNS for Your Dynamic IP sitesi veriyormu?

3. kendi bilgisayarımı tam bir sunucu yapmam için hangi programlara ihtiyacım var?

şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.