• 09-06-2007, 10:54:01
    #37
    hitlady adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen aynı şeyi yapmıyomusun sanki... zamanında yok böyle hızlı yok öyle hızlı deyipte aslında hiçbir özellik taşımayan hostcuğunuda denedik
    nerde alanaditescil mesajını görseniz bu tür uygulama yapıyorsunuz.
    Bakınız kendileride diyor şirket diye.Bu forum mahkeme salonu değil,madem şikayetiniz var Tüketici Haklarına bildirin..
  • 09-06-2007, 10:58:59
    #38
    Üyeliği durduruldu
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerde alanaditescil mesajını görseniz bu tür uygulama yapıyorsunuz.
    Bakınız kendileride diyor şirket diye.Bu forum mahkeme salonu değil,madem şikayetiniz var Tüketici Haklarına bildirin..
    Şikayetinin Nedenide Sitesinin Zırt Pırt Kesilmesi. Kendisine anlattım Sunucudan kaynaklanıyor. En Kısa Zamanda Düzelteceğiz. Ama yok.Paranızı iade edelim dedim onuda istemiyor. Her Mesajımı gördüğü yerdede hakkımda kötü ibareler kullanıyor.bu cok yanlıs.
  • 09-06-2007, 11:11:36
    #39
    öncelikle herkeze merhabalar.

    ben alanaditescil den vps kiralayan bir müşteriyim.
    kesinlikle böyle karalamaya gerek yok şuan 2 ci aydayım ve gerçekten çok memnunum.
    Destek konusuna gelince ne zaman bir soru sorsam aksatmadan cevap veriyolar..
    Kesinlikle çalışmaya devam edeceğim kendileriyle herşeyi 4 / 4 lük oldu için.
  • 10-06-2007, 23:24:45
    #40
    alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetinin Nedenide Sitesinin Zırt Pırt Kesilmesi. Kendisine anlattım Sunucudan kaynaklanıyor. En Kısa Zamanda Düzelteceğiz. Ama yok.Paranızı iade edelim dedim onuda istemiyor. Her Mesajımı gördüğü yerdede hakkımda kötü ibareler kullanıyor.bu cok yanlıs.
    o zamanlar sunucudan değil telekomdan diyordun ama senin dışındaki hiçbir almanya serverları telekomdan etkilenmiyodu, şimdide kıvırmaya başlıyosun serverdandı diyosun. Yayınlatma bana msn'deki logları sonra gülünç duruma düşersin.Ayrıca Para iadesini neden kabul edeyimki sana ben dedim 10 katı kadar daha para vereyim en azından işini ve hizmetini düzgün yap.

    Sonuçta ftp'ye onca dosyayı sen atmıyosun uğraşıp biz atıyoruz sonra bi bakıyoruz ne site açılır nede birşey.Bide üstüne utanmadan para iadesi yapayım diyosun, onca ftp ye atılan emek ne olcak?

    Ayrıca Ufukgedik şirket felan diyosun, şirket olunca ne oluyor hiç şikayet edemiyomusun orasını kavrayamadım istersen p.m. olarakta açabilirsin bana. Bende 9 Yıllık Şirketim , şirket politikalarını yasal mercilerini bana anlatma. İstersen ben sana anlatayım bari işi bileninden öğren. Zamanında bu arkadaş beni msn'dende tehdit etti foruma bunları yazma seni mahkemeye vericem dedi , ben hala o günden beri mahkeme kağıdı bekliyorum hani nerde. Hepsinin msn kayıtları var print screen yaptım.2 ay önceki laflarıyla şimdiki lafları tutarlı olsun yoksa ticaret hayatı 1. senesinde söner.
  • 11-06-2007, 00:36:45
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Böyle Devam Et Sen hiçbir şey demiyorum .
  • 11-06-2007, 00:48:07
    #42
    hitlady adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca Ufukgedik şirket felan diyosun, şirket olunca ne oluyor hiç şikayet edemiyomusun orasını kavrayamadım istersen p.m. olarakta açabilirsin bana. Bende 9 Yıllık Şirketim , şirket politikalarını yasal mercilerini bana anlatma. İstersen ben sana anlatayım bari işi bileninden öğren. Zamanında bu arkadaş beni msn'dende tehdit etti foruma bunları yazma seni mahkemeye vericem dedi , ben hala o günden beri mahkeme kağıdı bekliyorum hani nerde. Hepsinin msn kayıtları var print screen yaptım.2 ay önceki laflarıyla şimdiki lafları tutarlı olsun yoksa ticaret hayatı 1. senesinde söner.
    Allah aşkına siz yazdıklarımı okuduğunuzdan eminmisiniz? yada düzgün okuduğunuzdan?

    Dedim ki;
    bakın arkadaş firmaymış,tüketici haklarına başvursanız en iyisi olur.Neden çünkü? şikayet ettiğiniz kişi yada firma resmi bir oluşum ve bu nedenle olaya el atarlar.İşlemler daha kolay olur.Forumlarda bu olayların çözümü aranmaz ne yazik ki.
  • 11-06-2007, 00:51:53
    #43
    Konuyu daha fazla uzatıp ortamı germemek için konuyu kapatıyorum.