UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerde alanaditescil mesajını görseniz bu tür uygulama yapıyorsunuz.
Bakınız kendileride diyor şirket diye.Bu forum mahkeme salonu değil,madem şikayetiniz var Tüketici Haklarına bildirin..
Şikayetinin Nedenide Sitesinin Zırt Pırt Kesilmesi. Kendisine anlattım Sunucudan kaynaklanıyor. En Kısa Zamanda Düzelteceğiz. Ama yok.Paranızı iade edelim dedim onuda istemiyor. Her Mesajımı gördüğü yerdede hakkımda kötü ibareler kullanıyor.bu cok yanlıs.