öncelikle herkeze merhabalar.
ben alanaditescil den vps kiralayan bir müşteriyim.
kesinlikle böyle karalamaya gerek yok şuan 2 ci aydayım ve gerçekten çok memnunum.
Destek konusuna gelince ne zaman bir soru sorsam aksatmadan cevap veriyolar..
Kesinlikle çalışmaya devam edeceğim kendileriyle herşeyi 4 / 4 lük oldu için.