Ayrıca Ufukgedik şirket felan diyosun, şirket olunca ne oluyor hiç şikayet edemiyomusun orasını kavrayamadım istersen p.m. olarakta açabilirsin bana. Bende 9 Yıllık Şirketim , şirket politikalarını yasal mercilerini bana anlatma. İstersen ben sana anlatayım bari işi bileninden öğren. Zamanında bu arkadaş beni msn'dende tehdit etti foruma bunları yazma seni mahkemeye vericem dedi , ben hala o günden beri mahkeme kağıdı bekliyorum hani nerde. Hepsinin msn kayıtları var print screen yaptım.2 ay önceki laflarıyla şimdiki lafları tutarlı olsun yoksa ticaret hayatı 1. senesinde söner.
Allah aşkına siz yazdıklarımı okuduğunuzdan eminmisiniz? yada düzgün okuduğunuzdan?
Dedim ki;
bakın arkadaş firmaymış,tüketici haklarına başvursanız en iyisi olur.Neden çünkü? şikayet ettiğiniz kişi yada firma resmi bir oluşum ve bu nedenle olaya el atarlar.İşlemler daha kolay olur.Forumlarda bu olayların çözümü aranmaz ne yazik ki.