merhabalar,
geçen ay ayarladığım AX41-NVMe sunucu yükseltmeden dolayı boşa düşecektir.
standart konfigürasyona ek olarak 2 ip adresi daha aldım.
sunucuda proxmox ile sanallaştırma yaptım, ip adresleri 2 sunucuda kullanılacak şekilde ayarladım.
sanal sunucularda opencart siteler için webmin-virtualmin çalışmaktadır.
istenirse devir edilir ya da kiralanır, duruma göre istenirse fatura keserim.
teşekkürler.
Devir ya da Kiralık Hetzner AX41-NVMe Sunucu
1
●150
- 29-07-2023, 22:03:11Üyelerin Konu Açma Şartları;
Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı en az 1 aylık üye olmalı
Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı minimum 5 ticaret ( itrader ) puanına sahip olmalı
Yukarıdaki işlemleri beklemeden doğrudan ticaret yapmak isteyen yeni kullanıcıların güven vermeleri açısından 1 Yıllık Platin Üyelik ya da Kurumsal veya Kurumsal Plus üyelik satın almaları gerekmektedir.
Premium Üyelik Satın almak isterseniz BURADAN online olarak satın alabilirsiniz. Satın aldıktan sonra Premium Üyelik hesabınıza otomasyon tarafından anında tanımlanır ve istediğiniz kategoride Ticari Konu açmaya başlayabilirsiniz.
Online olarak Kredi Kartı ile almak yerine Banka havale/eft/fast yöntemi ile satın almak istiyorsanız Berkay ya da BilalBayar \'a PM (Özel Mesaj) gönderebilirsiniz.