merhabalar,
geçen ay ayarladığım
AX41-NVMe sunucu yükseltmeden dolayı boşa düşecektir.
standart konfigürasyona ek olarak 2 ip adresi daha aldım.
sunucuda proxmox ile sanallaştırma yaptım, ip adresleri 2 sunucuda kullanılacak şekilde ayarladım.
sanal sunucularda opencart siteler için webmin-virtualmin çalışmaktadır.
istenirse devir edilir ya da kiralanır, duruma göre istenirse fatura keserim.
teşekkürler.