• 02-02-2007, 21:55:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ocak ayında 3 sunucu değiştirdim. Artık gına geldi. Bir arkadaşım teknoserver'dan memnun olduğunu söyledi ve banada tavsiye etti, bende bunun üzerine dün sunucu sipariş verdim. Sipariş ettiğim sunucunun ellerinde olmadığını söylediler (P4 3.0) 3.2 olanı istedim bekliyorum..

    Burada teknoserver müşterisi olan arkadaşlarımız varmıdır ? Kullananlar var ise memnunlarmı, teknik destek (ki benim için en önemlisidir) nasıldır ? Müşterisi olan arkadaşlar düşüncelerini sunarlarsa sevinirim
  • 02-02-2007, 22:03:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    müşterisi değilim ama kullanan arkadaşlarım vardı.
    tavsiye etmem
  • 02-02-2007, 22:05:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    semih bey önceleri çok yardımcı oluyordu sunucuyu kendinden almasanda yardımcı oluyordu ama şu an ki durumu bilmiyorum
  • 02-02-2007, 22:43:04
    #4
    Eski firmam ile birlikte 4 tane sunucum var TeknoServer'da. Birkaç dostuma da aracılık ettim, Teknoserver'dan aldırdım sunucuyu. Haftasonuymuş, bayrammış, tatilmiş, geceymiş, farketmiyor. Her şekilde ilgileniyorlar. Ticketlara oldukça hızlı yanıt veriyorlar. Yanlış bilmiyorsam 5 kişi çalışıyorlar ve oldukça yoğunlar.

    Sonuç: Teknoserver'ı gözüm kapalı tavsiye ederim.
  • 02-02-2007, 22:44:22
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ikici ay oldu sunucumuz var orda tek bir gün sorun yaşatmadılar.
  • 02-02-2007, 22:52:52
    #6
    Misafir
    Teknik destek nasıl msn /telefon / ticket / mail

    nekadar sürede dönebiliyorlar.Bende sunucu almayı düşünüyorumda oradan.
  • 02-02-2007, 23:06:25
    #7
    ticket 10-12 saati buluyor bazen. telefonla hemen ulaşabiliyorsun (ben mesai saatleri içinde aradım hep). Msn destekleri hakkında bilgim yok. Netdirect/Frankfurt - Tenovis'te makinaları. Bir ara stok sorunu vardı ben bir makina için 3 gün bekledim (DSPW6600FS-5000).
  • 03-02-2007, 00:06:13
    #8
    Semih Bey ve Fatih bey artık MSN'e girmiyorlar, ticket sisteminden destek veriyorlar. MSN'de Hayriye Hanım ve Eda Hanım yardımcı oluyorlar. Telefon açtığınızda hepsina ulaşabiliyorsunuz.

    @troy, stok geliyor ve kısa sürede tükeniyor diye biliyorum ben. İşlerini başarılı ve kaliteli yaptıkları için ciddi talep var.
  • 03-02-2007, 01:12:39
    #9
    İyi biliyorum vallahi Alınabilecek ender yerlerden.