Eski firmam ile birlikte 4 tane sunucum var TeknoServer'da. Birkaç dostuma da aracılık ettim, Teknoserver'dan aldırdım sunucuyu. Haftasonuymuş, bayrammış, tatilmiş, geceymiş, farketmiyor. Her şekilde ilgileniyorlar. Ticketlara oldukça hızlı yanıt veriyorlar. Yanlış bilmiyorsam 5 kişi çalışıyorlar ve oldukça yoğunlar.
Sonuç: Teknoserver'ı gözüm kapalı tavsiye ederim.