Semih Bey ve Fatih bey artık MSN'e girmiyorlar, ticket sisteminden destek veriyorlar. MSN'de Hayriye Hanım ve Eda Hanım yardımcı oluyorlar. Telefon açtığınızda hepsina ulaşabiliyorsunuz.
@troy, stok geliyor ve kısa sürede tükeniyor diye biliyorum ben. İşlerini başarılı ve kaliteli yaptıkları için ciddi talep var.