Ocak ayında 3 sunucu değiştirdim. Artık gına geldi. Bir arkadaşım teknoserver'dan memnun olduğunu söyledi ve banada tavsiye etti, bende bunun üzerine dün sunucu sipariş verdim. Sipariş ettiğim sunucunun ellerinde olmadığını söylediler (P4 3.0) 3.2 olanı istedim bekliyorum..

Burada teknoserver müşterisi olan arkadaşlarımız varmıdır ? Kullananlar var ise memnunlarmı, teknik destek (ki benim için en önemlisidir) nasıldır ? Müşterisi olan arkadaşlar düşüncelerini sunarlarsa sevinirim