• 05-02-2007, 18:16:58
    #19
    Bende Maxiserver.Net Olarak ; Tekno Server ın bayisiyim. ve şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım. Serverlar son derece hızlı %99 uptime oranından altına düşmüyor. Hiç bir zamanda server da kesinti olduguna rastlamadım.

    Tavsiye ederim kardeşim. Şuana kadar çalıştıgım en iyi firma.
  • 05-02-2007, 21:55:06
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    peki arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler
  • 06-02-2007, 20:59:12
    #21
    Misafir
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saşhi ne? Şahsi olmasın o?

    MSN Destek'de Eda Hanım ve Hayriye Hanım var, onlar yardımcı oluyorlar.
    Rica etsem pm ile Eda ve hayriye hanımın msn lerini bir arakdaş bana pm ile atabilirmi tşkler.
  • 06-02-2007, 21:18:13
    #22
    Bizde sevinchost.net olarak onların bir windows makinesini kullanıyoruz ve 3 aydır canavar gibi çalışıyor. Çok memnunuz.Bir tanede linux sunucu almayı düşünüyorum ama linuxda tecrübesiz olduklarının duyumunu aldım. Linux sunucu kullanmış olan varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim. Herkese başarılar dilerim. Saygılarımla.
  • 06-02-2007, 21:59:53
    #23
    Netdirekt ile Çalısıyorlar. Fujitsu siemens Sunucularından Kullanıyorum. Su ana Kadar Bir kere Bayram Döneminde İUfak bir iki sorun yasadık onun Dışında Mükemmel bir firma. Hizmet ilgi Kalite adamlarda Hersey var Semih beye pek ulaşamasakda Fatih bey de cok iyi sunucular konusunda. Cok fazla firma ile çalıstım ama sonzamanlarda memnun kaldıgım tek firmaTeknoserver. tavsiye ederim
  • 06-02-2007, 22:02:10
    #24
    Linux konusunda şirket sahibi Semih bey başlı başına bir derya. Tek başına yeter Linux'a. Ama tek kişi değil tabiki şirkette, Linux'a bakan 1 kişi daha var diye biliyorum.
  • 07-02-2007, 00:56:34
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Galiba çalışmaya başlayalı 4 veya 5 ay olcak çok memnunum.
  • 18-02-2007, 21:38:49
    #26
    Çok iyi bir şirket. Ben onları anatoliahosting'e benzetiyorum, aşırı müşteriden artık kendilerine ayıracak zamanları kalmamış
    Kesinlikle tavsiyedir.
  • 20-02-2007, 13:32:44
    #27
    yeterince yorum yapılmış +1 mi demem gerekir.

    sorunsuz çok iyi bi yer. kesinlikle tavsiye ederim.