Bizde sevinchost.net olarak onların bir windows makinesini kullanıyoruz ve 3 aydır canavar gibi çalışıyor. Çok memnunuz.Bir tanede linux sunucu almayı düşünüyorum ama linuxda tecrübesiz olduklarının duyumunu aldım. Linux sunucu kullanmış olan varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim. Herkese başarılar dilerim. Saygılarımla.