Netdirekt ile Çalısıyorlar. Fujitsu siemens Sunucularından Kullanıyorum. Su ana Kadar Bir kere Bayram Döneminde İUfak bir iki sorun yasadık onun Dışında Mükemmel bir firma. Hizmet ilgi Kalite adamlarda Hersey var Semih beye pek ulaşamasakda Fatih bey de cok iyi sunucular konusunda. Cok fazla firma ile çalıstım ama sonzamanlarda memnun kaldıgım tek firmaTeknoserver. tavsiye ederim