• 07-03-2007, 14:36:47
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler
  • 11-03-2007, 21:20:31
    #38
    Ellerinde sunucu kalmamış sanırım irc için sunucu alacaktım hiç sunucum yok dedi Müşerref Hanım ve bir iki gündür msn de göremiyorum gören varmı acaba ?
  • 11-03-2007, 21:23:53
    #39
    Ofis taşıyorlardı, o sebeple haftasonu yoklardı. Yeni ofislerine geçtiler, hayırlı olsun dileklerimizi iletelim buradan.
  • 16-03-2007, 01:55:28
    #40
    Bizzat ofislerine kadar gittim çiçek gibi insanlar Semih bey alanında duayen , Fatihbey windows konsunda cok basarılı, Serkan bey linuxta başarılı bir arkdaş kadro kafa dengi Allahrazı olsun 1yıldan fazla kahrımı çekiyolar iyi insanlar yakında tr lokasyonlu server hizmetine girecekler.
  • 16-05-2007, 10:04:39
    #41
    Hepside çok ii ve alanlarında uzman insanlar. 1 yıldır çalışıyorum ve 5 sunucum var. Hiç bi açıdan sorun yaşatmadılar çok şükür. Ve artık Tr lokasyonlu sunucularda başladı. Sanırım Nixcon un vadesi doluyo
  • 06-09-2007, 12:30:54
    #42
    Hizmet ve Kalite gerçekten güzel. Tavsiye ederim.