TeknoServer'ı nasıl bilirsiniz ?
41
●4.551
- 16-03-2007, 01:55:28Bizzat ofislerine kadar gittim çiçek gibi insanlar Semih bey alanında duayen , Fatihbey windows konsunda cok basarılı, Serkan bey linuxta başarılı bir arkdaş kadro kafa dengi Allahrazı olsun 1yıldan fazla kahrımı çekiyolar iyi insanlar yakında tr lokasyonlu server hizmetine girecekler.
- 16-05-2007, 10:04:39Hepside çok ii ve alanlarında uzman insanlar. 1 yıldır çalışıyorum ve 5 sunucum var. Hiç bi açıdan sorun yaşatmadılar çok şükür. Ve artık Tr lokasyonlu sunucularda başladı. Sanırım Nixcon un vadesi doluyo