Konu
TeknoServer'ı nasıl bilirsiniz ?
11-03-2007, 21:20:31
#38
kafkas
Ellerinde sunucu kalmamış sanırım irc için sunucu alacaktım hiç sunucum yok dedi Müşerref Hanım ve bir iki gündür msn de göremiyorum gören varmı acaba ?