Hepside çok ii ve alanlarında uzman insanlar. 1 yıldır çalışıyorum ve 5 sunucum var. Hiç bi açıdan sorun yaşatmadılar çok şükür. Ve artık Tr lokasyonlu sunucularda başladı. Sanırım Nixcon un vadesi doluyo