Leaseweb Hatlarıdna Sorunmu Var
7
●898
- 05-02-2009, 19:35:45Üyeliği durdurulduhatlar normal sizin pc de yada bölgenizdeki ttnet çıkışlarında sorun olabilirulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2009, 19:45:39Hattım Turk.Net Turk.netin kendi özel hattı var adsl için. Ancak msndeki arkadaşlarımda aynı durumu belirtiyorlar 160ms üzeri oalrak. ve sık sık kesinti.gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2009, 19:53:36Rapidswitch ping oranları 90mslerde yine. Lease için 160msler çok yüksek gözüküyor. Netdirekt diğerlerinde sorunlu iken kendine geldi sanırımmuratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2009, 19:55:56Turk.Net biraz farklı :d Kendi fiberleri var. Sadece ana santrale kadar ttnet hattı var. TTnet ile 4mbit adsl hattım var maximum 3200 görüyordum. Turk.Net ile 3700 leri görebiliyorum.Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2009, 19:59:12Üyeliği durduruldumail sistemine üye değilim network bazlı sorun olabilir bilgim yok kusura bakmayın yanlış bilgi vermek istemem. leaseweb de bulunan serverlara ping çektigimde bende sorun gözükmüyordu o yüzden ttnet bazlı sandım sorunuCo$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2009, 02:03:34Ümraniyeden - Mecidiyeköye ping 3800 lerdeCo$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sanırım yoruma gerek yok TTNet için.