• 05-02-2009, 19:22:05
    #1
    4 5 gündür leasewebdeki sunucularda ping süres 60 70ms yerine 160mslere çıktı. Acaba leaseweb hatlarında yada ttnet hatlarında yoksa benim hattımdamı bir sorun var? Leaseweb kullanıp aynı sorunu yaşayan varmı acaba?
  • 05-02-2009, 19:35:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 5 gündür leasewebdeki sunucularda ping süres 60 70ms yerine 160mslere çıktı. Acaba leaseweb hatlarında yada ttnet hatlarında yoksa benim hattımdamı bir sorun var? Leaseweb kullanıp aynı sorunu yaşayan varmı acaba?
    hatlar normal sizin pc de yada bölgenizdeki ttnet çıkışlarında sorun olabilir
  • 05-02-2009, 19:45:39
    #3
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatlar normal sizin pc de yada bölgenizdeki ttnet çıkışlarında sorun olabilir
    Hattım Turk.Net Turk.netin kendi özel hattı var adsl için. Ancak msndeki arkadaşlarımda aynı durumu belirtiyorlar 160ms üzeri oalrak. ve sık sık kesinti.
  • 05-02-2009, 19:51:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ben bugün test ettim,

    netdirect sorunluydu 1 haftadır o süper derecede düzeldi.
    ingiltere rapidswitch ve leasewebde 2 katı yavaşlama var.

    kendi sunucularımdan biliyorum oyun yüklenme saniyeleri 2 kat arttı.
  • 05-02-2009, 19:53:36
    #5
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bugün test ettim,
    netdirect sorunluydu 1 haftadır o süper derecede düzeldi.
    ingiltere rapidswitch ve leasewebde 2 katı yavaşlama var.
    kendi sunucularımdan biliyorum oyun yüklenme saniyeleri 2 kat arttı.
    Rapidswitch ping oranları 90mslerde yine. Lease için 160msler çok yüksek gözüküyor. Netdirekt diğerlerinde sorunlu iken kendine geldi sanırım
  • 05-02-2009, 19:55:56
    #6
    Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her kapı telekoma çıkıyor hat farklı altyapı ayni (:
    ingilterede olduğunu bilmiyordum o zaman genel bir sorun olsa gerek inş kısa sürede düzelir...
    Turk.Net biraz farklı :d Kendi fiberleri var. Sadece ana santrale kadar ttnet hattı var. TTnet ile 4mbit adsl hattım var maximum 3200 görüyordum. Turk.Net ile 3700 leri görebiliyorum.
  • 05-02-2009, 19:59:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bilgi vermeyelim.

    Leaseweb mail sistemine üye oldunuzmu sorun olduğunda mail ile uyarılmak için?

    son 1 haftadır bariz bir şekilde network sorunu var.

    Bazen ping dönmüyor bazen ms ler fırlıyor... leaseweb mail gönderiyor zaten sürekli
    mail sistemine üye değilim network bazlı sorun olabilir bilgim yok kusura bakmayın yanlış bilgi vermek istemem. leaseweb de bulunan serverlara ping çektigimde bende sorun gözükmüyordu o yüzden ttnet bazlı sandım sorunu
  • 06-02-2009, 02:03:34
    #8
    Kurumsal Üye
    Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşşağıdan yukarıdan yolun sonu ttnet 'e gözüküyorr

    o yüzden yurt içi yerli firmalar ttnet 'e öyle böyle en son bağlantıda da olsa mecburlar.
    Ümraniyeden - Mecidiyeköye ping 3800 lerde
    Sanırım yoruma gerek yok TTNet için.