Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her kapı telekoma çıkıyor hat farklı altyapı ayni (:
ingilterede olduğunu bilmiyordum o zaman genel bir sorun olsa gerek inş kısa sürede düzelir...
Turk.Net biraz farklı :d Kendi fiberleri var. Sadece ana santrale kadar ttnet hattı var. TTnet ile 4mbit adsl hattım var maximum 3200 görüyordum. Turk.Net ile 3700 leri görebiliyorum.