Şuan bi arkadaşla istişare yaptık, ve kısmen halen devam etmekte, kararımız şuan için bu projeyi askıya alıyoruz, 1 sunucu alacağımıza 2 sunucu ama özellikleri yüksek ram işlemci ssd gibi,
6.ayda makinaları Türkiyeye götürüp, kendi elimizle kabin kiralama işini yapmak,makinayi teslim edicez şuanki kararımız bu şekilde.
İlgi gösteren tüm arkadaşlara tesekkür ederim