Sunucunuzu Türkiye de kullanabiliyor musunuz? Kullanabiliyorsunuz super online veri merkezine taşıyın. Geçen hafta kendi sunucularını IBM'den superonline ye taşıdım izmirde. IBM aylık 900 dolar alıyordu superonline ise aylık 950 TL veriyorum herşey aynı.