merhaba arkadaşlar fiziksel sunucuya esxi server kurdurdum yanlız bir sıkıntım var.
10gb'lik bir dosya var ben bunu otomatik olarak 10-20-30 fark etmez kopyalatmak istiyorum ama manuel yapıyorum 1 kopyalama yaklaşık 8dk sürüyor bunu otomatik bir kod ile istediğim kadar cogaltabilirmiyim.
ücretli veya ücretsiz yardıma ihtiyacım var kolay gelsin.
Esxi Server Yardım. (Kopyalama işlemi otomatik)
3
●153
- 09-08-2021, 15:00:5110gb'lık bir dosyayı v1 v2 v3 v4 v5 v6 diye 10-20-30 defa istediğim kadar kopyalıyacak otomatik olarak.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl yapabiliriz hocam cron varmı yanlız bilmiyorum direk esxi 6.7 kurulu sunucudaTagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle