merhaba arkadaşlar fiziksel sunucuya esxi server kurdurdum yanlız bir sıkıntım var.
10gb'lik bir dosya var ben bunu otomatik olarak 10-20-30 fark etmez kopyalatmak istiyorum ama manuel yapıyorum 1 kopyalama yaklaşık 8dk sürüyor bunu otomatik bir kod ile istediğim kadar cogaltabilirmiyim.

ücretli veya ücretsiz yardıma ihtiyacım var kolay gelsin.