Anket Sizce? Hangi Datacenter (Veri Merkezi)
Toplam Katılımcı Sayısı: 64
Sizce? Hangi Datacenter (Veri Merkezi)
GRID TELEKOM
%3,13 (2 Oy)
PROFILO TELEKOM
%14,06 (9 Oy)
MARS NET
%39,06 (25 Oy)
TEKLAN
%14,06 (9 Oy)
NAYMANLI COMPUTER
%1,56 (1 Oy)
HOSTCINI
%3,13 (2 Oy)
NIOBEWEB
%1,56 (1 Oy)
WEB SAHIBI
%1,56 (1 Oy)
DORUK NET
%0 (0 Oy)
BORUSAN TELEKOM
%3,13 (2 Oy)
TELETEK
%0 (0 Oy)
SISTEM NET
%0 (0 Oy)
EFES NET
%0 (0 Oy)
KRIWEB
%0 (0 Oy)
SUPERONLINE
%0 (0 Oy)
NATRO
%0 (0 Oy)
ISPRO
%0 (0 Oy)
IXIR TELEKOM
%0 (0 Oy)
TEKNOAS SERVER
%3,13 (2 Oy)
SADECE HOSTING
%0 (0 Oy)
DGN BILISIM
%9,38 (6 Oy)
MEDYABIM
%0 (0 Oy)
TTNET DATACENTER
%1,56 (1 Oy)
ISNET TEKNOLOJI
%0 (0 Oy)
NETONE TELEKOM
%0 (0 Oy)
DATAFON
%1,56 (1 Oy)
ADA NET
%0 (0 Oy)
ANT NET
%0 (0 Oy)
SISTEMHOST
%1,56 (1 Oy)
ANET TELEKOM
%1,56 (1 Oy)
  • 04-01-2009, 14:06:00
    #10
    hikmetg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Net internet eksik olmuş.

    Mars telekom çatısı altında ama sonuç olarak ayrı bir firma ve verilen hizmet kalitesi çok iyi. Tabi mars telekomu da yok saymıyoruz.

    Bir çok kişinin anlama kapasitesinde problem var demek...

    Veri merkezi olan firma denince aklınıza ilk gelen "firma" olmasımı yoksa "veri merkezi" olmasımı?

    Öncelikle bunları anlayalım. Netinternet veri merkezi değildir. Doğrudur limited firmasıdır.

    İxir Telekom'da Netinternet ile aynı unsurları taşımaktadır.

    ANTNet, dorukNet yapılanmalarındandır.

    Naymanlı Computer, Niobe Telekom müşterisidir.

    EfesNet veri merkezini kapatalı yıllar olmuş, 2 kere el değiştirmiş firmadır.

    Öncelikle anlayalım sonra yorumlayalım. Lütfen.
  • 04-01-2009, 14:09:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Rh - Mars - Gri Telekom - Netfactor
  • 04-01-2009, 14:10:51
    #12
    O zaman datacenter isimleri guncellenip tekrar oylanabilir..Boylelikle guncel ve kullanılabilir kaynak olur elimizde...
  • 04-01-2009, 14:11:45
    #13
    ugurluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rh - Mars - Gri Telekom - Netfactor
    Şimdi birileri çıkıp niye takıyorsun dicekte...

    Arkadaşlar hiç mesaj okuma huyunuz yokmu? Başlığı okuyup cevapmı yazıyorsunuz?

    Gri Telekom diye bir veri merkezi yok. Hayali şeyler üretmeyin artık
  • 04-01-2009, 14:15:44
    #14
    Kurumsal PLUS
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi birileri çıkıp niye takıyorsun dicekte...
    Arkadaşlar hiç mesaj okuma huyunuz yokmu? Başlığı okuyup cevapmı yazıyorsunuz?
    Gri Telekom diye bir veri merkezi yok. Hayali şeyler üretmeyin artık
    Anlatamayınca sinirin bozuluyor demi
  • 04-01-2009, 14:17:00
    #15
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatamayınca sinirin bozuluyor demi
    Sonunda aynı dilden konuştuğum birini buldum. İşte bu
  • 04-01-2009, 14:18:44
    #16
    Kurumsal PLUS
    Anketi editlemekte fayda var..

    Daha çook eksik var..

    Datacenter olmayanda çok var..
  • 04-01-2009, 14:20:57
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunda aynı dilden konuştuğum birini buldum. İşte bu
    Anlamayana, anlatmaya çalışmayacaksın, rahat olacaksın.
  • 04-01-2009, 14:22:07
    #18
    Tekrar editleme yapayım ama yapılacak bölümü bulamadım. Ankete ek firmaları ekliyeceğim düzenle bölümünde yer almıyor nasıl yapabilirim?