hikmetg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir çok kişinin anlama kapasitesinde problem var demek...
Veri merkezi olan firma denince aklınıza ilk gelen "firma" olmasımı yoksa "veri merkezi" olmasımı?
Öncelikle bunları anlayalım. Netinternet veri merkezi değildir. Doğrudur limited firmasıdır.
İxir Telekom'da Netinternet ile aynı unsurları taşımaktadır.
ANTNet, dorukNet yapılanmalarındandır.
Naymanlı Computer, Niobe Telekom müşterisidir.
EfesNet veri merkezini kapatalı yıllar olmuş, 2 kere el değiştirmiş firmadır.
Öncelikle anlayalım sonra yorumlayalım. Lütfen.
