Anket Sizce? Hangi Datacenter (Veri Merkezi)
Toplam Katılımcı Sayısı: 64
Sizce? Hangi Datacenter (Veri Merkezi)
GRID TELEKOM
%3,13 (2 Oy)
PROFILO TELEKOM
%14,06 (9 Oy)
MARS NET
%39,06 (25 Oy)
TEKLAN
%14,06 (9 Oy)
NAYMANLI COMPUTER
%1,56 (1 Oy)
HOSTCINI
%3,13 (2 Oy)
NIOBEWEB
%1,56 (1 Oy)
WEB SAHIBI
%1,56 (1 Oy)
DORUK NET
%0 (0 Oy)
BORUSAN TELEKOM
%3,13 (2 Oy)
TELETEK
%0 (0 Oy)
SISTEM NET
%0 (0 Oy)
EFES NET
%0 (0 Oy)
KRIWEB
%0 (0 Oy)
SUPERONLINE
%0 (0 Oy)
NATRO
%0 (0 Oy)
ISPRO
%0 (0 Oy)
IXIR TELEKOM
%0 (0 Oy)
TEKNOAS SERVER
%3,13 (2 Oy)
SADECE HOSTING
%0 (0 Oy)
DGN BILISIM
%9,38 (6 Oy)
MEDYABIM
%0 (0 Oy)
TTNET DATACENTER
%1,56 (1 Oy)
ISNET TEKNOLOJI
%0 (0 Oy)
NETONE TELEKOM
%0 (0 Oy)
DATAFON
%1,56 (1 Oy)
ADA NET
%0 (0 Oy)
ANT NET
%0 (0 Oy)
SISTEMHOST
%1,56 (1 Oy)
ANET TELEKOM
%1,56 (1 Oy)
  • 04-01-2009, 13:09:28
    #1
    Bu listenin baya bir eski olan halini gördüm ve güncel olanını yapmak istedim. Tercihlerinizi paylaşırsanız bir çok kişi için iyi olur...
  • 04-01-2009, 13:41:11
    #2
    Güzel!

    Baya bir ihtiyacı olan kısıma faydası olur diye düşünüyorum.
  • 04-01-2009, 13:50:21
    #3
    Netfactor'u göremedim?
  • 04-01-2009, 13:56:08
    #4
    Anketi kurarken sadece araştırdıklarımı ve daha önce alışveriş yapmış olduğum firmaları ankete ekledim. Netfactor' u ben daha önceden duymamıştım. Eğer anketi düzenleme gibi bir seçenek söz konusu ise araştırıp hemen ekleme yaparım.
  • 04-01-2009, 13:57:15
    #5
    tatilci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu listenin baya bir eski olan halini gördüm ve güncel olanını yapmak istedim. Tercihlerinizi paylaşırsanız bir çok kişi için iyi olur...
    Eksik olan seninki olmuş ama...


    Eksiklerden bir kaçı;

    TSM Alt Yapı A.Ş.
    Teknotel
    Radore Telekom
    Netfactör
    KoçNet
    V ital Hosting




    Listede veri merkezi olmayanlar;

    İxir Telekom
    Ant Net
    Naymanlı Computer
    EfesNet
  • 04-01-2009, 13:57:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    teklan derim..
  • 04-01-2009, 13:59:26
    #7
    Net internet eksik olmuş.

    Mars telekom çatısı altında ama sonuç olarak ayrı bir firma ve verilen hizmet kalitesi çok iyi. Tabi mars telekomu da yok saymıyoruz.
  • 04-01-2009, 14:00:54
    #8
    Bana kalırsa ,

    Profilo ( kendim çalışıyorum diye )
    Grid Telekom
    Mars & SH Telekom
    RH
  • 04-01-2009, 14:02:14
    #9
    Ben diğer benzer anketin eksik olduğunu iddaa etmedim. Sadece birçok firma kapanmış firmalardı ve mesajlarda herkes güncel halini istiyordu ve vakit ayırıp yaptım kendi çapımda. Dediğin eksik firmaları eklemeye çalışıcam.

    Firma değil dediklerini istersen detaylı bir incele ben kendi çağımda incelediğim ve bildiklerimi yazdım. Sen güncel bir liste yaparsan herkese faydalı olur diye düşünüyorum.