trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi birileri çıkıp niye takıyorsun dicekte...
Arkadaşlar hiç mesaj okuma huyunuz yokmu? Başlığı okuyup cevapmı yazıyorsunuz?
Gri Telekom diye bir veri merkezi yok. Hayali şeyler üretmeyin artık
Anlatamayınca sinirin bozuluyor demi