ugurluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rh - Mars - Gri Telekom - Netfactor
Şimdi birileri çıkıp niye takıyorsun dicekte...

Arkadaşlar hiç mesaj okuma huyunuz yokmu? Başlığı okuyup cevapmı yazıyorsunuz?

Gri Telekom diye bir veri merkezi yok. Hayali şeyler üretmeyin artık