Konu
Sizce? Hangi Datacenter (Veri Merkezi)
04-01-2009, 14:11:45
#13
trickster
ugurluhosting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rh - Mars - Gri Telekom - Netfactor
Şimdi birileri çıkıp niye takıyorsun dicekte...
Arkadaşlar hiç mesaj okuma huyunuz yokmu? Başlığı okuyup cevapmı yazıyorsunuz?
Gri Telekom diye bir veri merkezi yok. Hayali şeyler üretmeyin artık