• 29-09-2008, 01:35:38
    #10
    teşekkürler

    bu arada sitemizde yayınlamadık bu durumu olur olmaz herkesle yüz göz olmak istemiyorum sonuçta hosting gibi ufak meblalı bir durum değil bu neredeyse bir asgari ücret ediyor ve bu parayla ev geçindirmeye çalışanlar var memlekette.

    kısacası bu makinayı istemeniz yeterli değil bizimde almak isteyen kişiyi güvenilir bulup vermek istememiz esastır. umarım kimse yanlış anlamaz sonradan gereksiz konularda adımızı kirletmek istemeyiz.
  • 29-09-2008, 01:41:12
    #11
    bence senat usulu bişe yapmalsın en saglamı bu hayırlı satıslar
  • 29-09-2008, 01:43:03
    #12
    muhasebecimizle geçen gün konuştugumda bizim tarafımızdan teminat olarak sözleşme düzenlemenin yeterli olacağını belirtmişti karşılıklı mütabakat için yeterlidir.
  • 29-09-2008, 01:44:56
    #13
    olabilir en azında elinde belge olur
  • 29-09-2008, 10:49:23
    #14
    kücük bi hesaplamadan sonra cok karlı olduguna karar verdim tavisiyemdir. dc ve satış kişilerini tanımıyorum ama makina karlı.
  • 29-09-2008, 21:10:37
    #15
    Çok güzel.
    Hayırlı satışlar...
  • 01-10-2008, 13:22:48
    #16
    teşekkürler arkadaşlar
  • 01-10-2008, 17:00:23
    #17
    Makina güzel yalnız hattın public olması ve profilo telekom olması insanın aklına soru işareti getiriyor
  • 01-10-2008, 18:01:27
    #18
    memat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makina güzel yalnız hattın public olması ve profilo telekom olması insanın aklına soru işareti getiriyor
    hat la ilgili sorunuzu ve profiloda olması nasıl bir soru işareti getirdi onu anlamadım ?