Konu
1 Yıl Sonra Server Sizin Olsun
29-09-2008, 01:43:03
#12
kscmersin
muhasebecimizle geçen gün konuştugumda bizim tarafımızdan teminat olarak sözleşme düzenlemenin yeterli olacağını belirtmişti karşılıklı mütabakat için yeterlidir.