• 24-08-2008, 01:53:51
    #19
    cankaya07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkez niye kastı kendisini ya ben anlamadım neden gmailden alınmıs bir maille kampanya yapıyorsunuz diyorsun arkadasım almak istemiyorsan alma yani tamam amacın beni yermek degil ama biraz da bos konusuluyor gibi geldi bana. kimseyi kırmak gibi bir niyetim yok.
    Tamam Güzel ben kendi mail adresimi spam yagmuruna düşmek istemedigim için vermedim. gmaile geliyor postalarım orda güncel spam bloguna takılıyor daha sonra takılmayanlar benim kendi e mail adresime yönlendiriliyor(forward) ediliyor. gerekmedigi halde acıklamada bulundum.
    kendini çok akıllı mı sanıyorsun ? yada burdakileri çok aptal ?

    domain ile emaili gmail den alıp oradan kontrol edebilme özelliğini sunmuşlarki insanlar kullansın.
  • 24-08-2008, 22:18:54
    #20
    ben sana daha ne diyeyim ya ......
  • 24-08-2008, 23:39:45
    #21
    cankaya07

    1- Madem server satıyorsun bir siten var mı acaba ?

    2- Ne dc belirmişsin ne şurdan hizmet alıyorum falan filan gibi bişey ?

    3- Galiba sen bu hizmeti evden adsl ile veriyorsun bu hizmeti band 20 gb olduğuna göre ?

    Bu soruların cevaplarını verirsen sevirim merak ettimde
  • 25-08-2008, 00:06:53
    #22
    Cahillik başa bela
  • 12-09-2008, 00:16:26
    #23
    bende bu işe girdim 1tb disk aylık 100mb bandwidth
    şaka maka bir yanada sunucumu satıyorsun hostingmi o bandwidth kime yeterde alır ki