herkez niye kastı kendisini ya ben anlamadım neden gmailden alınmıs bir maille kampanya yapıyorsunuz diyorsun arkadasım almak istemiyorsan alma yani tamam amacın beni yermek degil ama biraz da bos konusuluyor gibi geldi bana. kimseyi kırmak gibi bir niyetim yok.
Tamam Güzel ben kendi mail adresimi spam yagmuruna düşmek istemedigim için vermedim. gmaile geliyor postalarım orda güncel spam bloguna takılıyor daha sonra takılmayanlar benim kendi e mail adresime yönlendiriliyor(forward) ediliyor. gerekmedigi halde acıklamada bulundum.
kendini çok akıllı mı sanıyorsun ? yada burdakileri çok aptal ?
domain ile emaili gmail den alıp oradan kontrol edebilme özelliğini sunmuşlarki insanlar kullansın.