• 04-09-2019, 14:13:28
    #1
    silinebilir
  • 04-09-2019, 14:24:46
    #2
    Platin üye
    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ofisimizde alt kısımda yer alan özelliklere sahip sunucu bulunuyor

    Windows Server 2008 R2 Foundation
    HP İntel (R) Xeon (R) E5504 @ 2.00 GHZ 4 GB RAM

    Windows yıl sonunda 2008'e desteğini keseceği için yeni bir sunucu almayı düşünüyoruz. Ağ üzerinden sunucuda yer alan programları kullanabileceğimiz, hız konusunda bizi yormayacak sorunsuz bir sunucu önerisi olan varsa sevinirim.

    Teşekkürler.
    Merhabalar

    Kiralamayı mı düşünüyorsunuz ? Satın almayı mı tam anlayamadık.

    Bilgi verirseniz teklif iletebiliriz.
  • 04-09-2019, 14:30:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam benim önerim hiç ofisinize kurmakla felan uğraşmayın. Alın bi tane kiralık sunucu mis gibi kullanın
  • 04-09-2019, 15:58:43
    #4
    Arkadaşlar kiralamayı düşünmüyorum.

    Ofis içerisinde kullanmak için düşünüyorum.

    Herkes kiralamaderdinde, fikir veren yok.
  • 04-09-2019, 16:02:28
    #5
    Platin üye
    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kiralamayı düşünmüyorum.

    Ofis içerisinde kullanmak için düşünüyorum.

    Herkes kiralamaderdinde, fikir veren yok.
    Konunuza yorum yaptığım için yanıtlamak istedim.

    Siz konuyu sunucu kiralama alanına açtığınız için bu yönde teklifler geliyordur.

    https://www.r10.net/server-donanimla...k-ekipmanlari/ buraya açar ya da yöneticilerden taşımasını isterseniz donanım satan kişiler direkt olarak iletişime geçecektir.


    İyi çalışmalar
  • 04-09-2019, 16:04:42
    #6
    webtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunuza yorum yaptığım için yanıtlamak istedim.

    Siz konuyu sunucu kiralama alanına açtığınız için bu yönde teklifler geliyordur.

    https://www.r10.net/server-donanimla...k-ekipmanlari/ buraya açar ya da yöneticilerden taşımasını isterseniz donanım satan kişiler direkt olarak iletişime geçecektir.


    İyi çalışmalar

    Teşekkür ederim kardeşim
  • 04-09-2019, 17:08:18
    #7
    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kiralamayı düşünmüyorum.

    Ofis içerisinde kullanmak için düşünüyorum.

    Herkes kiralamaderdinde, fikir veren yok.
    Merhaba

    Satınalma ve kiralama opsiyonu şekliyle iki adet fiyat bilgisi paylaşılmıştır. İyi çalışmalar.