Arkadaşlar kiralamayı düşünmüyorum.
Ofis içerisinde kullanmak için düşünüyorum.
Herkes kiralamaderdinde, fikir veren yok.
Konunuza yorum yaptığım için yanıtlamak istedim.
Siz konuyu sunucu kiralama alanına açtığınız için bu yönde teklifler geliyordur.
https://www.r10.net/server-donanimla...k-ekipmanlari/ buraya açar ya da yöneticilerden taşımasını isterseniz donanım satan kişiler direkt olarak iletişime geçecektir.
İyi çalışmalar