Konunuza yorum yaptığım için yanıtlamak istedim.
Siz konuyu sunucu kiralama alanına açtığınız için bu yönde teklifler geliyordur.
https://www.r10.net/server-donanimla...k-ekipmanlari/ buraya açar ya da yöneticilerden taşımasını isterseniz donanım satan kişiler direkt olarak iletişime geçecektir.
İyi çalışmalar