volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar ofisimizde alt kısımda yer alan özelliklere sahip sunucu bulunuyor

Windows Server 2008 R2 Foundation
HP İntel (R) Xeon (R) E5504 @ 2.00 GHZ 4 GB RAM

Windows yıl sonunda 2008'e desteğini keseceği için yeni bir sunucu almayı düşünüyoruz. Ağ üzerinden sunucuda yer alan programları kullanabileceğimiz, hız konusunda bizi yormayacak sorunsuz bir sunucu önerisi olan varsa sevinirim.

Teşekkürler.
Merhabalar

Kiralamayı mı düşünüyorsunuz ? Satın almayı mı tam anlayamadık.

Bilgi verirseniz teklif iletebiliriz.